2007-12-11

Liiiten uppdatering

Det har varit dåligt med pysslande här....
Eller, sååå dåligt har det väl inte varit, har stämplat och målat massor. Men sen ska motiven placeras någonstans oxå, och det är DÄR fantasin tryter :)

Pillrade iaf ihop ett litet kort igår kväll.
Inte mkt till dekorationer där inte... Fast jag gillar det enkla :)



Men på tal om dekorationer, fick ett tips om att köpa ljusmanchetter på tradera, så igår ropade jag hem 13 st för 7 kronor plus porto. Jag HOPPAS att jag kan pillra isär dem och ha användning för blommor och blad :) Sen har jag beställt ett par stämplar från hÄnglar & stÄnglar.... Jaaaaa, jag vet! Jag har blivit stämpelskadad!!! *haha*

Och så var det den lilla asken, eller det är en stor ask.
Oxå i sin lilla enkelhet....



På söndag är det en Pyssel & Scrap-träff här i stan! Skulle gääärna vilja gå dit, men vi får se... Har lite annat inplanerat, vi ska faktiskt hem till självaste T O M T E N på em!!! Men det blir väl fler träffar antar jag, tror att de kör en gång i månaden eller nåt sånt.

Ha det gott!

Inga kommentarer: