2007-12-03

Inspiration sökes!!!!

Gah! Har INGEN inspiration till pyssel alls just nu :(
Fick ett gäng nya fiiiiina stämplar i fredags och jag skulle ju pyssla sååå mkt över helgen. En sån HÄR och en finfin julstämpel jag inte hittar på nu och så de HÄR fiiiina!!! Men näääärå.... Inte ett endaste litet pyssel (förutom en ask i fredags) har det blivit *suck* Men det går nog över :)



Har iaf tjorvat ihop en ask lite snabbt här på kvällen.
Men jag måste lära mig att färglägga ordentligt!!!
Är lite nyfiken på några olika metoder, men vet inte riktigt vad jag ska satsa på.... Ska kolla runt lite mera på nätet innan jag bestämmer mig. Just nu kör jag med akvarellpennor, av en liten billigare sort, kanske därav resultatet....

1 kommentar:

..:::Ulle:::.. sa...

Men oj vad fin!

De där Penny Black stämplarna är så söööta.